Klacht(en)
  • Wilma van Veen
    Bewoonster
    Testimonial
    "We luisteren naar elkaar en oorde"
    Wilma is 62 jaar en trotse moeder van ee... Lees meer >
  • Jacco Labrijn
    Projectcoördinator LEKSTEDEw
    Testimonial
    "Totaal Leegsstandsbeheer neemt zo"
    Totaal Leegstandsbeheer neemt zorg rondo... Lees meer >
  • Ramon Jens
    Ramon Jens, senior medewerker
    Testimonial
    "Totaal Leegstandsbeheer biedt mee"
    "Totaal Leegstandsbeheer biedt meerwaard... Lees meer >
  • Helga Seinsch
    Voorzitter Bewoners Comité
    Testimonial
    "Jullie hebben echt bewezen hoe so"
    “De brandgangen zijn zo schoon en netj... Lees meer >
  • Mirthe Kempers
    ambassadeur Olympia
    Testimonial
    "Aanspreekpunt voor de buurt"
    ‘Aanspreekpunt voor de buurt’ ‘Fij... Lees meer >

Klacht(en)

Ik heb een klacht

Dagelijks doen wij ons uiterste best om er te zijn voor onze opdrachtgevers, bewoners, partners etc. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft over onze dienstverlening dan wel werkzaamheden, verzoeken wij u vriendelijk u klacht kenbaar te maken.

Wij willen u verzoeken hiervoor gebruik te maken van onderstaand formulier. Ook kunt u uw klacht per e-mail aan klacht@totleegstandsbeheer.nl en per post aan Totaal Leegstandsbeheer, Sint Jorisplein 25, 4205 JB te Gorinchem. Vermeld wel altijd uw n.a.w. gegevens en uw telefoonnummer anders kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons gegarandeerd een reactie op uw klacht.

Als u klacht uiteindelijk niet naar tevredenheid is afgehandeld, kan u zich eventueel wenden tot de centrale klachtencomissie van het Keurmerk Leegstandsbeheer. Klik hier voor meer informatie daarover.


Samenwerkingspartners
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide